Każdy towar w naszym sklepie objęty jest 12-miesięczną gwarancją producenta liczoną od momentu, gdy otrzymasz paczkę.

Jak zareklamować towar?

Na początku zrób zdjęcia uszkodzenia i całego towaru (np. miejsce pęknięcia rakiety i zdjęcie całej rakiety) i prześlij je na adres email: reklamacje@babolat-tenis.pl.

Nasz rzeczoznawca na podstawie zdjęć jest w stanie z dużą dozą prawdopodobieństwa stwierdzić, czy towar nadaje się do reklamacji. Poinformuje Cię o tym mailowo lub telefonicznie.

Jeśli towar nadaje się do reklamacji prosimy o odesłanie go zwykłą przesyłką pocztową razem z otrzymaną z nim fakturą lub paragonem oraz z wypełnionym formularzem reklamacji (pobierz). Pamiętaj, aby wypełniony formularz włożyć do paczki.

Ile to trwa?

Reklamacja jest konsultowana z producentem towaru, w związku z tym termin odpowiedzi na reklamację może wynieść do 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki z reklamacją.

O tym, czy została ona uznana zostaniesz poinformowany emailowo lub telefonicznie.

Co dalej?

W przypadku uznania reklamacji produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy. Jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasu lub zaprzestania produkcji), zaoferujemy do wyboru inne, dostępne w naszym sklepie produkty lub zwrócimy Ci pieniądze.

Szczegółowe zapisy dotyczące reklamacji znajdziesz w Regulaminie zakupów.